Tuesday, November 15, 2016

MY WEEKDAYS ROUTINE





Assalamualaikum uolls uolls semua . Sorry for not updating for a long weeks hmm . Kena ada mood and semangat dulu  baru aku boleh update , eee ngade kan sorry hm ! Haritu dah terpikir dah nak update blog and then I keep thinking


  " NAK UPDATE BLOG , HMMM TAPI NAK TULIS APE JE EH ???????  "

pastu malas pikir then tayahlah lenkali ajelah . Hehe

Harini pun takde topik nak tulis sebenarnya ni ,  but just go on jelah , nak cerita pasal rutih harian aku dari isnin sampai jumaat ! WHATS A BORING TOPIC CERITA PASAL HIDUP SENDIRI , HAHAHA  YELAH , kan sekarangaku tengah bercuti mereput 3 bulan sementara nak masuk degree . huh .

 LETS GET STARTED !

1.MASAK MASAK MASAK MASAK
Hmm , bukan main masak masak tau . masak bebetul tau . Since aku sorang je anak perempuan , so aku lah yg kena masak tau . Tapi masak takdelah hebat macam uolls semua , resipi yang mantopp2 tu aku idok tahu lah . Selalu yang aku masak mestilah favourite aku je , ikut aku nak makan ape . Sotong masak kunyit , Ayam Pedas , Ayam masak madu , Ayam masak Kunyit , Sambal Tumis Telur , Smbal pedas Telur , Sayur campur *teruk betul  sayur satu je resipi dia sbb aku bkan penggemar sayur BUT I LOVE CARROT AND CABBAGE SO MUCH . Lupa nak masukkan dalam list TOMYAM of course sedapnyee  . Arghhhh , CRAVING HMM .

2.LIPAT BAJU
Memang setiap hari aku yg lipat baju semua orang haha . Bagi je semua i lipat okeh . Nampak tak ada ciri ciri isteri mithali nie . Aku suka je lipat baju but WHAT I HATE IS SIDAI BAJU . Paling takde mood bila sidai baju sbb kekadang hanger tu buat hal tersangkut lah , pastu hmm tah sedih nak crita hahaha . Hilang mood .

3.WATCH YOUTUBE
I memang memang penggemar youtube . I suka tengok youtuber yg buat vlog kekadang . and sometimes suka tgk skincare routine pastu insecure haha masalah ni then aku suka tgk tutorial pekebenda ke . I think most of my time waste in youtube lah . Pastu i suka dengar lagu ! Iye . Sometimes , I love to watch talks that inspire myself and it help a lot actually sbb I kekadang not so confident with myself so , I will watch motivational talk  ! hehehe .Its actually help if you want to gain your confident . TIPS NI I BAGI HEHE

Act , banyak lagi tau my routine hehe tapi dah panjang dah so , malaslah hehehe . kesian nanti korang nak baca . acah2 ada banyak pembaca nie euuuwww . hehe . GOOD BYE ! Assalamualaikum .





No comments :

Post a Comment

You can comment here ;)