Monday, January 19, 2015

Rutin Harian

Assalamualaikum

hihihihihihi di setiap post mesty aku akan tulis aku tak tahu nak post pasal apa . Kann ? Sama la macam harinie . Now and before are the same . Tpi hentam je laah . here we go my routine from monday to friday .

Harinie  I just want to share what I do during the long holiday break . Kekadang rasa bosan yang amat sangat huh . Feeling lepas spm memang macam ni kot rasanya kan . Sebelum spm cakap ' Heh bila nak habis ni aku dah tak sanggup menanggung haih beban  ini semua  ' haha . Bila dah lepas spm and the long break be like uuuarrghhhh . Bilalah manusia ni reti nak bersyukur agaknya .

Okaay berbalik kpd tajuk ye ok ,
This is my routine everyday yg tak best pun kalau korang baca sebab mmg membosankan .
Bangun pagi aku akan pergi makangg breakfast ye ,  tak roti canai nasi lemak antara dua tu je pastu jemur baju and then mandi and lepastu  I will think something what should I do ? And kalau dah takde sgt , I will zzzzzzz . Ehek tido la jawabnya . Jangan tiru perangai ni hihi

Got To Believe

And lepastu tengahari , aku masak kekadang beli je kekadang mama yang masak . Lepastu makan and then kan pkul 1.30 ade crite GOT TO BELIEVE uolls best gileeee . Maybe sebab hero dia hensem and the heroin pulak cantik haha tu pandangan pertama aku bila tengok cerita haha . Tapi best citer tu episod dia pun boleh tahan banyak . Ada Daniel Padilla hensem serious tak bohong . Tengokla ye . I Promote ni uolls pkul 1.30 tengahari setiap hari isnin sehingga jumaat ehehehe .


lepas dah habis cerita tu , aku akan masuk ke dunia media sosial seperti di atas haaa . Twitter , Instagram , blogger , Whatsapp , Wechat  and facebook sometime . Hahah . Bnyak benor kan ? Lama jugak menghadap menatang ni semua . I am good in wasting my time haha . And then lepas dah tak lalu dengan semua tuh Then , lipat baju baju dan baju . Then dah siap semua menghadap ladtop pulak youtube ke dengar lagu ke tak ke baca blog ke .

Dahtuuuu ok dah malam , malam nie singkat je so tgk tv je . Kalau ada runningman ohhhhh best gilaaaa . Snggup tdo lambat hihih .

Sorry la sbb entry ni membosankan kan sbb tuhla aku cakap bosannya cuti ni . Sekrang tengah dalam proses ambil lesen kereta . Minggu lepas pergi test komp ang guess what , I failed ok . Lagi dua nak lulus . Kejam sgt kena pergi lagi test tuh minggu depan haish sabo jelaaaa . Doakan ye supaya aku lulus . Aminnn . Mekasih

Thanks sbb sudi baca . Okbye . Have a nice day uolls  :*

Okjap tadi iolls buka blog kak fatin aka honeykoyuki hihi
Ada entry majlis pertunangan dia . Baru nak baca btw , she is very pretty and intelligent . hihi
http://honeykoyuki.blogspot.com/

2 comments :

  1. SEmoga lulus test komputer..hahaha..buat banyak revision,walaupun soalan kacang,kekadang jawapan mengelirukan.. :)

    ska tengok heroin dia..comel

    ReplyDelete
  2. hehe mekasih :) harap harap lulus :)

    kaan , heroin dia comel . sesuaila dua dua tu hihi

    ReplyDelete

You can comment here ;)