Thursday, December 11, 2014

Perfection

Assalamulaikum readers yg comel comel awesome thorbaik hihi  , :*

Tgk tajuk atas tuh . Exceli exceli  , I dont have any topic to write hihi . Perfection means kesempurnaan . Am I seeking for perfection ? I dont like this feeling yeah even bagus la penyakit yg suka perfect perfect ni tapi jgn lebih2 sgt macam tak tak bertempat la maksudnya . You must remember nobody perfect . *Tetiba

Since sekolah rendah kan , aku suka sgt kemas kemas , contohnya tulisan kena cantik cantik , lukis kena lawa lawa . Kalau tak , aku akn koyak kertas tuh dan tulis semula . Even sikit . Kalau aku tak puas hati memang aku akan koyak dan buat lain . Pelik la tak penat ka ha ? ;o Sekarang baru aku sedar yg itu sgt la tak bagus ye . Wasting my time I guess padahal benda tuh tak la mencacatkan kesempurnaan sgt . Fikiran budak budak *macamtuhlaMacam mana la aku boleh jadi centu eh ?

And then bila dah masuk sekolah menengah . Cakap pasal sekolah menengah , I rindu uolls my friends the valours muahmuah :*

Aku still ingat lagi time seni time form 1  , haha . Ni subject killer :0 Killer sgt kan . Ktipu je , Haha . Kan kena melukis mewarna dgn water colour bagai , kalau nak taw aku pnya sketch book tuh kan , dah tak terkira la berapa kali aku koyak kalau tak puas hati and then sketch book habis beli lain and buat semula yg cikgu suruh buat . Sgt lah membazir . Even warna mcm berceloreng sikit je sikit je and buat mata aku tak sedap memandang aku akan koyak dan buat semula , koyak dan buat semula , koyak dan buat semula until I found the perfection ohyeah . This is so nonsense but its true story . Sedihnya zaman bebudak aku OMG .

Tapi dah semenjak masuk F4 and F5 , penyakit tuh dah macam hilang dah . Yela , takkan laa nak koyak koyak mcam zaman ribena tuh , Banyak lagi benda yg aku kena buat . Homework bertimbun . haha . Dah takde nak pikir elok ke tak ke . Janji homework siap okgood dah . Tapi still lagi ada sikit skrg ni , contohnya bila berblog ni dari dulu lagi mesti aku tak puas hati pnya design la maknenek apa la . Bila tgk blog org cantik , jeles sgt . Muahaha . Knapa aku ada prasaan begitu ? *lalalalalalala

K dah tanak buang masa k tulis panjang panjang . Heks , kbye bye bye . Assalamualaikum . :)

2 comments :

  1. Semua orang nak sempurna tp klau nak cari kesempurnaan tu mmg payah la sikit kan ^^

    ReplyDelete

You can comment here ;)